ink Tom's Vliegbrevet Blog: Diamond Twin tripje naar DLD

Simpel blogje over over het behalen van het PPL (Private Pilot License) vliegbrevet. Tom Welling - tomw@xs4all.nl

25 maart 2007

Diamond Twin tripje naar DLD

24 maart 2007. Echt tof tripje achter de rug onlangs!

Me and my first airplane? ;-)



Lekker patsen met andermans spullen!

Hier het filmpje van ruim 6 minuten over het tripje terug uit duitsland.
High Level Twin Trip

Ik ben lui en ik heb maling aan copyright rechten dus ik steel gewoon ff wat tekst van de blog van Sventek (ppl.nijntje.net):

Als laatste vlucht ben ik gisteren weer meegeweest met de Twinstar. Veld van bestemming was EDDG (Muenster/Osnabruck). De heenweg via een Arnem1a departure op Rotterdam en dan bijna in een rechte lijn naar het veld voor een ILS07. We vlogen op FL110, waar ik toch wel merkte dat ik verkouden was (moeite met ademen!). Na een paar goeie bradwursts weer ingestapt voor de terugweg. Dit keer gingen we nog iets hoger, naar FL120.....


Voor meer plaatjes en de rest van de info check Sventek's site maar! ;-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

25/3/07 17:40

 
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

5/4/07 12:22

 
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

11/1/10 19:58

 

Een reactie posten

<< Home