ink Tom's Vliegbrevet Blog: Nachtvlucht Rotterdam-Antwerpen-Rotterdam

Simpel blogje over over het behalen van het PPL (Private Pilot License) vliegbrevet. Tom Welling - tomw@xs4all.nl

25 januari 2006

Nachtvlucht Rotterdam-Antwerpen-Rotterdam

Gisteren (24/01/06) met een paar mensen in 3 kisten een nachtvlucht gevlochten van en naar Antwerpen. Erg super en leerzaam kan ik je vertellen!! Hier kan je binnenkort het verhaal lezen, maar dit filmpje zegt eigenlijk al een heleboel:

Film! -Nachtvlucht EHRD-EBAW-EHRD (30mb)
Klik maar op de link of kies Opslaan Als of Save As

Dit was de route die we gevlogen hebben, ik vloog de track vanaf Antwerpen terug naar Rotterdam:

Omweg i.v.m. verkeer van en naar Schiphol

Het hele 'verhaal' volgt nog inclusief de GPS tracklog om in Google Earth in te laden!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gaaf filmpje man!
Ik ga volgende week ook nachtvliegen (rondje boven het veld alleen helaas), maar het ziet er erg cool uit! Nog lekker gegeten in het Bel-air ;-)

Groeten.

26/1/06 07:37

 
Blogger OO-MVP said...

Cool mixed filmpje.
NQ wil ik ook binnenkort gaan doen,
moet een serieuze kick gegeven hebben?

grts

26/1/06 08:56

 
Anonymous Anoniem said...

Wie is toch die gast die daar zo zit te kicken, kicken, KICKEN in die laatste kist?

:D dat was ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het was inderdaad supergaaf, vet, cool, kicken, en nog wat superlatieven.

Grtz, Christiaan

26/1/06 10:31

 
Anonymous Anoniem said...

Leuk filmpje! Ik weet dat Sventek graag mee had gegaan maar die zal nu wel vluchtjes maken op St-Maarten, ook niet slecht.
papa Sventek

26/1/06 15:36

 
Anonymous Anoniem said...

Ziet er prima uit. Wil je een keer iets meer schrijven over het inlezen van GPS data in Google Earth?

10/2/06 19:18

 

Een reactie posten

<< Home