ink Tom's Vliegbrevet Blog: Sex in the air!

Simpel blogje over over het behalen van het PPL (Private Pilot License) vliegbrevet. Tom Welling - tomw@xs4all.nl

05 april 2005

Sex in the air!



Schrikken he zo'n titel. Sventek meldde mij het volgende via zijn weblog:

Gadver!
Zit ik vanavond even op geenstijl.nl te kijken, zie ik ineens een artikel staan over de site SexInTheAir. De link wijst hier naar toe, en wat zie je dan op de "fotosite"? Juist, de PH-SVI van de Vliegclub Rotterdam... gadverdamme daar stap ik dus mooi niet meer in. Toevallig genoeg maakte Cowboy onlangs nog de opmerking dat ie het maar een pimp-airplane vond. Weet jij toevallig meer van die website, Tom??????


Nou geloof me, als zou ik het willen.. ik krijg het al warm zat van het vliegen zelf! ;-) Haha, wat een verhaal zeg, ik denk toch dat ik de PH-SVI in het vervolg zal overslaan...