ink Tom's Vliegbrevet Blog: Oproep Luchtverkeersleiding!

Simpel blogje over over het behalen van het PPL (Private Pilot License) vliegbrevet. Tom Welling - tomw@xs4all.nl

05 april 2005

Oproep Luchtverkeersleiding!

Dit is een oproep aan de bezoeker(s) van mijn site werkzaam bij de Luchtverkeersleiding Nederland op Schiphol.



Ik zie regelmatig iemand mijn site bezoeken vanuit het netwerk van de Luchtverkeerleiding. Big Brother Is Watching you! Wie o wie ben je? Ik durf het bijna niet te vragen maarreh, ik (of een groepje van de VCR) zou wel eens een bezoekje willen brengen namelijk! En dit alles natuurlijk niet voor niets!

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oeps betrapt...
Tja ik kom af en toe kijken.
Rondleidingen zijn helaas niet al te makkelijk. Ik weet dat er voor mensen die VKL'er willen worden tegenwoordig rondleidingen gegeven worden. Je kunt eens kijken of je niet met een groepje van de vliegclub hierheen kunt komen.
Individueel bezoek is in elk geval zeer moeilijk.

5/4/05 16:42

 
Blogger Nimpster said...

Lijkt me een leuk! Een kijkje op onze eigen thuisbasis Rotterdam zou ook wel eens leuk zijn... Kun je ook eens zien hoe de andere kant van de radio er uitziet.

Ideetje voor een clubevenement wellicht...

5/4/05 17:08

 
Anonymous Anoniem said...

Als je RT les gaat volgen op EHRD zit daar meestal ook een bezoekje aan de toren bij. Ben zelf ook een keer geweest, vooral de ground/tower/approach interactie is erg interessant.... dat gaat heel formeel.... ;-)

6/4/05 10:36

 
Anonymous Anoniem said...

Als je RT les gaat volgen op EHRD zit daar meestal ook een bezoekje aan de toren bij. Ben zelf ook een keer geweest, vooral de ground/tower/approach interactie is erg interessant.... dat gaat heel formeel.... ;-)

6/4/05 10:36

 
Blogger Nimpster said...

Ik heb de RT gevolgd op EHRD bij de vliegclub. Maar een bezoekje aan de toren zat er niet bij. Maar ja, wat niet is kan nog komen. Tot een paar jaar geleden was het helemaal leuk. Toen zat Rotterdam Approach nog naast de meteo met de radar... En toen was er nog een levendige FIO aanwezig. Jammergenoeg is dat nu allemaal weg en overgeheveld naar Schiphol :(

6/4/05 16:28

 
Anonymous Anoniem said...

Gewoon wachten totdat ik er zit ;-)

9/4/05 14:51

 
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

5/2/08 22:56

 
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

5/2/08 22:57

 

Een reactie posten

<< Home