ink Tom's Vliegbrevet Blog: Flightsim (nerd) hardware

Simpel blogje over over het behalen van het PPL (Private Pilot License) vliegbrevet. Tom Welling - tomw@xs4all.nl

10 april 2005

Flightsim (nerd) hardware

Aangezien het flightsimmen (of ben ik gewoon een computernerd?) toch wel voordelen met zich mee heeft gebracht, heb ik nu toch maar een vliegstuur en voetpedaal setje gekocht. Hiermee kan je op de PC redelijk waarheidsgetrouw oefenen met vliegen, procedures, checklists en navigeren....


CH Yoke en CH Pro Pedals

Het werkt al aardig, maar ik moet nog wel alle knoppen programmeren in MS Flighsimulator 2004. Ik hoop dat het me wat lesgeld gaat schelen en het zichzelf daardoor terug zal betalen!!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb dit setje ook.
Is leuk voor flightsim maar vliegen met een cessna op een computer blijft altijd anders als in het echt. Zeker een heel leuk setje als je het leuk vind om met flightsim te vliegen maar denk niet dat het er voor zorgt dat je minder lessen hoeft te volgen.
Hooguit dat je wat IFR dingen kunt doen maar circuitjes oefenen kun je beter in het echt doen volgens mij.

11/4/05 14:58

 
Anonymous Anoniem said...

Leuk voor het vliegen van procedures, heb zelf het setje ook.
Is zoiets als naar plaatjes kijken van vrouwen of er zelf naast o. of ond.. liggen.

11/4/05 21:42

 
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

18/10/12 08:33

 

Een reactie posten

<< Home