ink Tom's Vliegbrevet Blog: Funflight met Arend

Simpel blogje over over het behalen van het PPL (Private Pilot License) vliegbrevet. Tom Welling - tomw@xs4all.nl

09 september 2005

Funflight met Arend

Arend heeft sinds kort zijn brevet gehaald in de Verenigde Staten. Op vrijdagmiddag maar even op weg naar de hangars op lokatie Foxtrot in Rotterdam gegaan. Daar gingen we op weg met een oud model Cessna 172.


Zwangere eend!

Dit was Arends eerste luchtavontuur zonder 'begeleiding' van een gebrevetteerde. Via Schoonhoven en Utrecht weer terug langs de A12 een rondje gemaakt. Wel grappig zo'n Cessna, veel zicht rondom maar ze blijven toch wel erg lelijk naar mijn idee, smaken verschillen!

Terug in de hangar nog even rondgekeken en er stonden wel een paar geinige kistjes daar. Op de een of andere manier loop ik altijd weer tegen 'vreemde' dingen aan:


Grappig, een vliegende parenclub!

Ook stond er een turboprop kistje waarvan ik de naam eventjes niet weet, kan iemand me helpen?


Koel snel ding!


Verkeerd gemonteerde prop?? ;-)


Spannende cockpit he?

Sorry voor de slechte foto's maar ik had alleen maar mijn telefoon bij me. Al met al een leuk stukkie vliegen en grondwerk zo!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat is een Piaggo P-180 Avanti

Zie http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1096 om het in aktie te zien

martijn

12/9/05 19:15

 

Een reactie posten

<< Home